بازی ورزشی هاکی Ice Rage 3.4 – آیفون و آیپاد
تبلیغات
<-btitle->
آمار سایت
آمار بازدید بازدیدهای امروز : 30
بازدیدهای دیروز : 0
بازدیدهای هفته : 64
بازدیدهای ماه : 492
بازدیدهای سال : 4866
بازدیدهای کلی : 86777
آمار مطالب کل مطالب : 454 عدد
کل نظرات : 0
آمار کاربران میهمان های آنلاین : 1 نفر
کل اعضا : 3 عدد
درباره سایت
دراین وبلاگ شما میتوانیدمطالب ازخواندنی های جالب ودانلودبازی ودانلودنرم افزارو...یافت نمایید.
تبادل لینک هوشمند





کدهای اختصاصی

Alternative content


آرشیو
خبر نامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود.



بازی ورزشی هاکی Ice Rage 3.4 – آیفون و آیپاد
تاریخ : یک شنبه 24 شهريور 1392 زمان : 1:21 PM | نویسنده : masoud |

Ice Rage Game بازی ورزشی هاکی Ice Rage 3.4   آیفون و آیپاد

در سرتاسر جهان ورزش هاکی روی یخ از محبوبیت بسیاری برخوردار بوده , هر چند در کشور ما این بازی چندان جا افتاده نیست ولی سالانه هزاران مسابقات حرفه ای مرتبط با این ورزش هیجان انگیز برگزار می شود. این ورزش با وجود اینکه شامل خشونت در برخی از بخش هایش بوده ولی فوق العاده مهیج بوده و در بسیاری از مواقع تماشاگران را به وجد می آورد. بر همین اساس نیز تا کنون بازی های انگشت شماری در مورد این ورزش جالب منتشر شده که Ice Rage یکی از جدید ترین و جذاب ترین آن ها بوده که برای سیستم عامل i-OS ساخته شده است. این بازی دارای سبکی استراتژیک و متفاوت همراه با گرافیک سه بعدی و بسیار مناسبی بوده و از گیم پلی روان و کم نظیری برخوردار می باشد.

بازی Ice Rage دارای سه سطح مختلف Easy , Normal , Hard و چندین حالت بازی بوده که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند. هم چنین شامل 70 تیم ( کشور ) قابل انتخاب بوده که با گزینش یکی از آن ها می توانید به نبرد با دوستان و یا خود دستگاه بپردازید. همان طور که ذکر شد این بازی امکان Multi Player داشته و قادرید با دوستانتان به صورت دو نفره نیز مسابقه برگزار کنید. در نسخه 3.4 از این بازی که جدید ترین آن بوده باگ ها و مشکلات نسخ قبلی به طور کامل رفع شده و 12 آیتم جدید برای برگزاری جشن قهرمانی افزوده شده است. هم اکنون می توانید بازی Ice Rage 3.4 را که سازگار با آیفون و آیپاد بوده و توسط شرکت Mountain Sheep طراحی شده از این سایت دریافت و نسل جدیدی از بازی های هاکی روی یخ را تجربه کنید !

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



درباره : , بازی موبایل , بازی ایفون , بازی ایپد , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 421

بازی مهیج و گرافیکی هواپیمای جنگی Strike Combat – آیفون و آیپد
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392 زمان : 8:42 PM | نویسنده : masoud |

strike combat بازی مهیج و گرافیکی هواپیمای جنگی Strike Combat   آیفون و آیپد

Strike Combat عنوان یک بازی فوق العاده جذاب و اکشن بوده که جنگ های هوایی را به گرافیک و حجمی بسیار مناسب برای سیستم عامل i-OS ( گوشی های آیفون و آیپد ) شبیه سازی کرده است. در این بازی می توانید در اوج آسمان ها به نبرد با انواع هواپیما ها و جت های جنگی پرداخته و با سرعت و دقت عمل خود , دشمنان را نابود کرده و امتیاز کسب کنید.

بازی Strike Combat دارای مراحل پر تعداد و متنوعی بوده که هر یک از آن ها جذابیت خاص خود را دارد. از ویژگی های منحصر بفرد آن می توان به انتخاب انواع جت ها , بمب افکن ها , هواپیما های جنگی همراه با سیستمی که مخصوص جنگ طراخی شده اشاره کرد. این بازی قابل اجرا بر روی گوشی های آیفون و آیپدی که دارای i-OS 3.1.3 یا به بالا هستند قابل اجرا است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



درباره : بازی موبایل , بازی ایفون , بازی ایپد , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 453

بازی بسیار محبوب و خاطره انگیز Spy vs Spy – آیفون و آیپد
تاریخ : سه شنبه 22 مرداد 1392 زمان : 12:37 AM | نویسنده : masoud |

 spy vs spy بازی بسیار محبوب و خاطره انگیز Spy vs Spy – آیفون و آیپد

اگر شما نیز یکی از طرفداران پر و پا قرص بازی Spy vs Spy در کنسول قدیمی Atari II ( آتاری ۲ ) بوده باشید میبایست هم اکنون خوشحال باشید چون نسخه i-Os اینبازینیز منتشر شده است ! در این بازی فوق العاده جذاب می توانید یکی از جاسوس های سیا یا سفید که Spy نام داشته را انتخاب کرده و به انجام عملیات خواسته شده در سفارت خانه های مختلف از جمله جمع آوری اطلاعات بپردازید. هم چنین میبایست به زمان بسیار اهمیت دهید تا در مقابل Spy دیگری کم نیاورید ! هم چنین این بازی دو قابلیت مدرن و کلاسیک داشته که می توانید هر یک را انتخاب نمایید. امید است با دریافت و استفاده از نسخه آیفون و آیپد بازی Spy vs Spy لذت ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



درباره : بازی موبایل , بازی ایفون , بازی ایپد , ,
امتیاز : نتیجه : 4 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 409

بازی فرار از سایه Shadow Escaper 2.2.0 – آیفون
تاریخ : یک شنبه 20 مرداد 1392 زمان : 2:17 PM | نویسنده : masoud |

 shadow escaper بازی فرار از سایه Shadow Escaper 2.2.0   آیفون

فرار از سایه یا همان Shadow Escaperبازیجدید و بسیار سرگرم کننده ای بوده که در سبک بازی معروف Temple Run برای سیستم عامل i-OS توسط کمپانی CyberConnect2 ساخته شده است. در این بازی میبایست به همراه دوستانتان که یک گروه را تشکیل داده اند , از دست پلیدی ها , اشباح و سایه ها به سرعت فرار کنید و به سمت شهر بروید. هدف اصلی کاربر در این بازی جذاب , نجات شهر و رها سازی اهالی شهر از دست دیو ها و افراد بدجنس می باشد. موانع پر تعدادی در هر یک از مرحله های بازی قرار داده شده و به پایان رساندن هر بخش کار ساده ای نخواهد بود. تنها چندین فرصت کوتاه برای اجرای مرحله ی تکراری خواهید داشت , در غیر این صورت با شکست پیاپی در هر سطح , امتیازتان را از دست داده و قادر به ادامه ی بازی نخواهید بود.

شهرتان از شخصیت های بسیار ترسناکی پر شده و تاریکی تمامی آن را فرا گرفته است. تنها امید برای برگرداندن حیات دوباره , شما هستید ! بازی Shadow Escaper از نظر گرافیکی , رنگبندی و هم چنین گیم پلی در سطح بسیار بالایی قرار داشته و از بهترین ها در سبک خود به حساب می آید. در هر یک از مرحله ها , کاراکتر های فضایی و قدرتمندی قرار گرفته شده که برای مقابله با آن ها تنها سرعت عمل می تواند برای پشت سر گذاشتن آن ها , به کمکتان بیاید. از ویژگی های برجسته ی بازی فرار از سایه , سه بعدی بودن و متنوع بودن مرحله های آن می باشد. Shadow Escaper 2.2.0 نسخه ی جدید از این بازی بوده و قابل اجرا بر روی گوشی های آیفون , آیپد و آیپاد با سیستم عامل i-OS 5.0 و بالا تر است.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



درباره : بازی موبایل , بازی ایفون , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 420

بازی عصر یخبندان Ice Age Village 1.1.6 – آیفون
تاریخ : یک شنبه 20 مرداد 1392 زمان : 2:14 PM | نویسنده : masoud |

 ice age village بازی عصر یخبندان Ice Age Village 1.1.6   آیفون

Ice Age Village عنوان بازی بسیار سرگرم کننده و جدیدی بوده که بر اساس انیمیشن اصلی عصر یخبندان با سبک استراتژیک عرضه شده است. این بازی توسط شرکت معروف Gameloft طراحی شده و در آن از تمامی شخصیت های مطرح عصر یخبندان در یک دهکده ی یخی استفاده شده است. در این بازی کاربر دهکده ای را که تمامی شخصیت های عصر یخبندان در آن سکونت دارند , اداره می کند و از این دهکده صاحب در آمد می شود. در دهکده ی یخبندان بخش های مخلفی از جمله کافه , استخر , ماهی گیری و دیگر قسمت های تقریحی وجود داشته که برای بازدیدکنندگان از این مجموعه اماده شده است. البته به جز سبک مدیریتی در سبک استراتژیک , مراحل دیگری برای تنوع از جمله ماهیگیری سنجاب معروف ساخته شده است !

در این نوع مرحله ها علاوه بر کسب سکه های طلا , فندق هایی را نیز به دست کی آورید  که سنجاب به نوعی عاشق آن فندق هاست! این فندق ها ارزش بسیار زیادی برای این شخصیت و هم چنین در بازار داشته و به وسیله ی آن ها قادر به گسترش دهکده تان از راه های مختلفی خواهید بود. از دیگر بخش های دهکده ی یخبندان می توانید سکه های طلا به دست آورید و هر چقدر امکانات بیشتری در اختیار بازدیدکنندگان بگذارید , در آمدی بیشتری خاصل خواهد شد. البته در بازی  زمان نیز از فاکتور های بسیار مهم برای رسیدن به مراحل بالا تر محسوب می شود. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه از شاهکار Gameloft را با عنوان Ice Age Village 1.1.6 که مخصوص گوشی های آیفون با سیستم عامل i-OS 4.3 و بالا تر بوده , به طور رایگان از این سایت دانلود کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



درباره : بازی موبایل , بازی ایفون , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 425

حرکات نمایشی با کریستین رونالدو C.Ronaldo Freestyle – آیفون و آیپد
تاریخ : دو شنبه 14 مرداد 1392 زمان : 2:18 PM | نویسنده : masoud |

 بازی مهیج C.Ronaldo Freestyle به شما این امکان را میدهد تا مهارت ها و حرکت های نمایشی خود با توپ را توسط کریستین رونالدو یکی از بهترین فوتبالیستهای جهان به نمایش قرار دهید. امید است با دریافت و استفاده بازی لذت ببرید.

حرکات نمایشی با کریستین رونالدو C.Ronaldo Freestyle - آیفون و آیپد

 

 



درباره : بازی موبایل , بازی ایفون , بازی ایپد , ,
امتیاز : نتیجه : 6 امتیاز توسط 2 نفر مجموع امتیاز : 2


بازدید : 418

بازی زیبای مدیریت مزرعه Farm Frenzy 2 – آیفون
تاریخ : دو شنبه 14 مرداد 1392 زمان : 2:7 PM | نویسنده : masoud |

 بازی زیبای Farm Frenzy 2 یک بازی سرگرم کننده و جذاب است. که شما باید به پرورش حیوانات و کاشت و برداشت محصول بپردازید. 

 بازی زیبای مدیریت مزرعه Farm Frenzy 2 - آیفون



درباره : بازی موبایل , بازی ایفون , ,
امتیاز : نتیجه : 7 امتیاز توسط 2 نفر مجموع امتیاز : 2


بازدید : 384

بازی اکشن و رالی Death Rally v1.0 – آیفون
تاریخ : دو شنبه 14 مرداد 1392 زمان : 2:5 PM | نویسنده : masoud |

 بازی جدید Death Rally v1.0 یک بازی در سبک رالی و اکشن میباشد که از فیلم death race برگرفته شده که باید با استفاده از اسلحه بقیه شرکت کننده ها را شکست دهید. این بازی محصول سال ۲۰۱۱ است که هم اکنون آماده دریافت میباشد.

 بازی اکشن و رالی Death Rally v1.0 - آیفون



درباره : بازی موبایل , بازی ایفون , ,
امتیاز : نتیجه : 6 امتیاز توسط 2 نفر مجموع امتیاز : 2


بازدید : 376

بازی اکشن ترمیناتور Terminator Salvation v1.0.7 – آیفون و آیپد و آیپاد تاچ
تاریخ : دو شنبه 14 مرداد 1392 زمان : 2:3 PM | نویسنده : masoud |

 بازی فوق العاده ترمیناتور Terminator Salvation v1.0.7 به تازگی تولید و عرضه شده است. این بازی اکشن با کیفیت بالا میباشد که میتوانید به صورت رایگان دریافت نمایید.

 بازی اکشن ترمیناتور Terminator Salvation v1.0.7 - آیفون و آیپد و آیپاد تاچ



درباره : بازی موبایل , بازی ایفون , بازی ایپد , ,
امتیاز : نتیجه : 9 امتیاز توسط 2 نفر مجموع امتیاز : 2


بازدید : 413

بازی قطعه قطعه کردن میوه ها (۵۱۴) Fruit Ninja v1.8.4 – آیفون ۵
تاریخ : دو شنبه 14 مرداد 1392 زمان : 2:0 PM | نویسنده : masoud |

 در بازی Fruit Ninja شما باید انواع میوه ها را ببرید که صدای جالبی هم تولید میشود و سطح های مختلف را طی کنید. ضمنا باید مراقب بمب ها هم که کنار میوه ها ظاهر میشوند هم باشید. این بازی برای سیستم عامل iOS 4.3 و بالاتر طراحی و ساخته شده است.

بازی قطعه قطعه کردن میوه ها (۵۱۴) Fruit Ninja v1.8.4 - آیفون 5



درباره : بازی موبایل , بازی ایفون , ,
امتیاز : نتیجه : 8 امتیاز توسط 2 نفر مجموع امتیاز : 2


بازدید : 384

بازی مهیج و اکشن Jumpmaster™ v1.0 – آیفون,ایپد تاچ
تاریخ : دو شنبه 14 مرداد 1392 زمان : 1:55 PM | نویسنده : masoud |

 بازی جدید Jumpmaster را در این پست برای شما کاربران گرامی قرار داده ایم. این یک بازی بسیار مبارزه ای و اکشن که با پرش سربازان همراه است. این بازی قابل نصب بر روی گوشیهای دارای سیستم عامل آیفون ۳gs, آیفون ۴, آیفون ۴s, آیفون ۵ و آیپاد تاچ میباشد.

بازی مهیج و اکشن Jumpmaster™ v1.0 - آیفون



درباره : بازی موبایل , بازی ایفون , بازی ایپد , ,
امتیاز : نتیجه : 8 امتیاز توسط 2 نفر مجموع امتیاز : 2


بازدید : 410

بازی زیبا و سرگرم کننده Flick Kick Football v1.7 – آیفون و آیپد
تاریخ : دو شنبه 14 مرداد 1392 زمان : 1:53 PM | نویسنده : masoud |

 در بازی سرگرم کننده Flick Kick Football شما باید به سمت دروازه شوت کنید و توپ را به گل تبدیل کنید. برای اجرای این بازی نیازمند سیستم عامل iOS 3.1.3 و بالاتر میباشید امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

بازی زیبا و سرگرم کننده Flick Kick Football v1.7 - آیفون و آیپد



درباره : بازی موبایل , بازی ایفون , بازی ایپد , ,
امتیاز : نتیجه : 2 امتیاز توسط 2 نفر مجموع امتیاز : 2


بازدید : 410